walking.

Nu ska jag snart börja bege mig mot solbacken. Ante slutar inte förrän fem, men eftersom jag hade tänkt få med mig bruden på en "långpromenad" så måste jag gå i tid så stina hinner med alla kisspauser & strejk stopp. Jag hoppas att hon är sugen på att gå i samma takt som mig & att hon vill gå hela vägen. Annars blir det jobbigt... för mig. haha.

Jag har fortfarande inte kommit på vad jag ska bjuda på för fika imorgon. Men det brukar lösa sig när jag väl kommer in på ica.

nä, nu måste jag gå & börja klä mig så jag kan gå.
hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Jesse

Ok nu är vi anmälda..hitills var det 135 som anmält sig och dom tar in 600 så vi var då inte sent ute i alla fall =P nu ska man bara komma på nåt oc ha på sig..måste nog fara en vända till stan igen..skulle vilja ha typ nå shorts..svarta eller gråa..tips på vars jag ska gå?

2009-01-25 @ 19:38:21
URL: http://minsonsmorsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0