dagen efter.

Idag har det inte hänt många saker. Jag har sovit, sovit & ska snart sova igen.

Igår började vi med förfest & middag på kajvägen. Därefter for vi till Jeanette på deras inflyttningsfest. Och efter det så for vi avslutningsvis till Harrbäcksand där det var "Sportfest". Såhär i efterhand hade man lätt kunnat skippa det sista stoppet- Det hade nog varit Betydligt roligare om vi hade stannat kvar i Stackis. att man aldrig lär sig..
I det stora hela så var det en jätterolig kväll & det måste jag tacka Jessica & Maria för. Vi borde göra om detta.. men vi väntar några månader innan:P haha.

Tack iaf för en jättetrevlig kväll till alla inblandade:)

Men nästa gång ni ser mig bada mitt i natten, med vanliga kläder,ingen handduk eller ombyte, långt hemifrån, när det är kallt ute. Stoppa mig. Det var kul då- men nu känner jag att förkylningen kommer med stormsteg!

Det kan hända att det kommer in lite bilder på jesse blogg. ni får väl hålla utkik. Det ska iaf jag göra!

Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0