högliden.

Nu ska jag snart bege mig mot rönnskär för att hämta mammas bil. Våran är ju inne på lagning sedan i måndags & A har pappas bil eftersom han började kl 6 imorse. När jag sedan hämtat bilen så blir det att duscha & packa ihop min lunch & mina kakor som jag ska bjuda på. De smakar bättre än de ser ut så jag hoppas att någon vill smaka iaf. haha.
Min lunch består av en jättegod pasta sallad från tv-programmet "vad blir det för mat":) Jag ska lägga ut bild + recept senare. Nu måste jag åka!
Vi ska inte vara där förrän 12, men om jag ska hitta dit innan tolv så måste jag nog åka redan klockan 11. haha!
Ha en bra dag i solen kära vänner.


Kramhej!

Kommentarer
Postat av: Louise

Vad spännande med skola! Är det förskolelärare eller något annat? Jag pratade med Jenny och hon skulle lämna en kommentar i min blogg om kontaktuppgifter ;)



Och salladsrecept tackar jag inte nej till !;)

2009-07-30 @ 19:40:06
URL: http://chiqquita.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hej på dig:)



Va kul att du ska gå förskollärare, det är en underbar utbildning:) Roligt att du har frågor, jag ska försöka svara på dem så gött det går:)



Antingen skriver du frågorna här så svarar jag sen eller så kan du mejla mig [email protected]

Eller facebook!



Kram kram

2009-07-31 @ 10:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0