måndag.

Nu är lunchen snart slut.. och efter lunchen så väntar toaletterna på att bli rena och fina. ursh vad peppad jag är.
Vi har hunnit vara riktigt duktiga på morgonen och bonat alla klassrummen första varvet & innan vi går hem idag så blir det nog att bona en andra gång också:) Det känns bra att vi ligger så bra till! Vi ska t.o.m unna oss en glass vid två så då bär det av in mot burträsk.

Ikväll hoppas jag på att solen lyser & att det är vindstilla så att vi kan åka ut en sväng med båten och bara mysa:)

Nu ska jag ut i solen några minuter innan städandet fortsätter.

Ha en bra sommardag alla:)

kramkram!


Kommentarer
Postat av: Jesse

haha jag förstod att det var du..det är typ bara du som skriver som anonym..=P haha..annars så ser jag ju ip numret också så jag känner igen dig

2009-06-22 @ 11:53:42
URL: http://minsonsmorsa.blogg.se/
Postat av: Maria Ö

Tjena. Trodde du hade fått gå på sommarlov vid det här laget??? Vi som jobbar nu får väl glädjas över att vi iallafall har kvar vår semester tills den riktiga sommarvärmen kommer :-) (Fast vi kan väl vara schysta och dela med oss av lite go´väder i veckan :-)) Ha det bra. Kram

2009-06-23 @ 20:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0