oh my!

Denna bussresa var något utöver det vanliga. I en negativ bemärkelse.

Jag & Ulle satte oss rätt långt bak i bussen för det var det enda sätet där det fanns två platser, men vi insåg rätt snabbt varför det var ledigt.
Han som satt framför oss luktade något så fruktansvärt illa att jag rent utan funderade på att gå hem från bergsbyn. Men jag gjorde inte det.. istället så hoppade jag av vid den första busshållsplatsen i hamn & gick sedan sista biten hem.. När jag då gick uppför backen mot tempo så ser jag samma gubbe komma gående & jag ljuger inte om jag säger att han inte har tvättat sina kläder på mkt länge. Kiss & bajs. Fulla byxorna. Stackars den som sitter på samma säte som han satt...


Nu har jag inte tid att blogga mera. Jag var mest bara tvungen att meddela Ulle att jag klarade mig ända hem. haha.
Nu väntar grillat hos pappa.
Ses.

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Jo, jag trodde jag skulle svimma av stanken... Tur du hade Oriflames handkräm i din väska, den hjälpte en liiiten stund.

2009-06-15 @ 20:03:08
Postat av: Jesse

Det är i ursviken borta vid OK, men han har inte tittat på det än..vi kanske ska dit ikväll.

2009-06-17 @ 14:42:02
URL: http://minsonsmorsa.blogg.se/
Postat av: Jesse

joo det var ju det, men han måste titta på ett billigt hus..det är inte så lätt och få låna höga belopp när man är ensam..men det var inte lika fint inne..det var ganska små rum och sen var trappen upp typ livsfarlig..det var jätte smala trappsteg..jag var tvungen hålla i mig när jag skulle gå ner med Jonte så jag inte föll hela vägen ner..det är lite farligt om Nalle ska gå där själv...så det blir inte det huset..men det var ett rött brevid som också var rätt billigt som vi ska titta på på måndag.

2009-06-18 @ 14:07:57
URL: http://minsonsmorsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0