shopping.

Idag stannade jag i stan efter jobbet med hopp om att jag skulle hitta något att ha på mig på skolavslutningen på torsdag. Tyvärr så gick det inte riktigt som jag hade tänkt mig. Jag köpte en klänning/tunika men jag tror att jag kommer lämna igen den.. den köpte jag bara så att jag åtminstonde skulle ha med mig nåt hem. Haha.
Typiskt att min kära låna-kläder-av-vän är utomlands också! :P
jag får väl helt enkelt dra på mig någon gammal klänning. vilket känns sådär lagom kul!

annars efter jobbet så har jag tvättat en vit tvätt & medan tvättmaskinen var igång så tog jag en promenad ut till rönnskär. riktigt nice. Förra veckans motions minuter var nämligen en skandal. Så i veckan måste jag skärpa mig. Försöka iaf.


Nu ska jag hämta lite fil & musli.



over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0