sunday.

Jag vill börja detta inlägg med att be om ursäkt för min frånvaro. Bloggandet har inte haft någon som helst prioritet på sistonde. Ni märker ju hur det blir i fortsättningen.. ska jag fortsätta blogga? eller sluta helt? ja, det återstår att se.


Nu när jag ändå tagit mig in här & skrivit några rader så kan jag ju även passa på att berätta hur min helg varit.
Tyvärr så har vädret inte varit det bästa. Men iallfall så har jag & A bott i svärfars stuga hela helgen. I fredags grillade vi med Jimmy & därefter blev det att bada badtunna. dricka lite cider & bara ta det lugnt & skönt:) Riktigt trevligt. Sandra, Matte, Peter & Marianne kikade också förbi vilket var riktigt kul!

Igår sov vi rätt mycket, haha. Fredagskvällens badtunnebad tog knäcken på oss:P Vi cyklade även in till hamn & på kvällen kikade vi på fotboll på kajvägen. Tyvärr så gick det inte så bra för sverige. Grabbarna for ut på krogen medan jag & Jess satt & pratade lite innan jag drog mig ut till storgrundet igen.

Idag har vi åkt inlines till örviken & hälsat på jim som förövrigt fyller år idag. Grattis!:)


ja, detta inlägg blir inte roligare än såhär.
trevligt söndag allihopa.
bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0