fjärde mars tjugohundranio.

Idag har jag:

1. Varit på Vila hudvård & fått en ansiktsbehandling. Det var en upplevelse med blandade känslor! haha. Var väl främst portömningen som inte var speciellt skön. Men annars var det riktigt härligt & avslappnande.

2. Varit ute & gått en promenad med Emma. Lika trevligt varje gång, men det var nog ännu härligare denna dag att få komma sig ut ur lägenheten lite. att solen sken gjorde det ju inte sämre! :)

3. Varit & handlat lite med pappa.

Ja, det där är väl det jag har gjort idag. Förutom att bara slappa med stina.
Resten av lovet blir jag tyvärr instängd i lägenheten eftersom A börjar om att jobba imorgon. Men vad gör man inte för lillan.. Nu har jag ju all tid i världen att läsa böcker:)



Såhär spenderar vi dagarna här på getberget i veckan. Slöa & slappa är vi. Jag tog även ett kort på alla stygn som lillan sytt men jag väljer att inte lägga in den. För då har jag väl inga läsare kvar.


Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0