fullt upp!

Just nu sitter jag & kikar på den spännande matchen mellan Skellefteå & Linköping. Just för tillfället är det paus & ställningen är 2-1 till Linköping.
Håller tummarna på aik!:)


Fredag 13 mars.
Personalfest.

Vi började "kvällen" med att fika & ha lite musiktävling på skolan medan vi väntade in alla som skulle vara med. När klockan började närma sig 16.00 så åkte vi iväg till första stoppet. Häst & vagn. Vi fick välja om vi ville köra hästen eller bara åka med. Vi körde runt i en cirkel & försökte pricka några koner som stod utställda.
    

När alla hade "ridit" så gick vi först en liten promenad innan vi blev hämtade med skoter för att åka in till Burträsk.
  

När vi kom till burträsk stannade vi vid kyrkan för att vänta in maten som var några minuter bort. Då passade vi på att fylla på vätskeförrådet & prata lite. Middagen serverades på Värdshuset. Riktigt gott & trevligt. Det var också där vi skulle använda oss av de lite finare kläderna vi skulle ha med oss. Middage bjöd styrelsen på & det tackar vi för:)
        

När alla var mätta & belåtna så satte vi oss i bilen igen för att åka vidare mot nästa stopp. Vi åkte lite runt i burträsk för att tillsist stanna vid badhuset. Där var vi i ca två timmar alldelens själva. Badade & bubblade. Super härligt! :)
      

När vi badat & bastat & bubblat så fick vi åka vidare mot sovstället. Det var med skräckblandad förtjusning som vi stannde till på Bygdegården. Jag vet egentligen inte vad det är som gör att det stället är så obehagligt på kvällen, det är nog pga. alla rogers historier:P & tyvärr så kändes det ju inte bättre av att nästa plan på schemat var anden i glaset. Som tur var så fick jag S med mig i köket medan de andra var borta. Annars vet jag inte var jag hade tagit vägen!
     (M,jag hade ingen annan bil bild)
    

Sådär, nu har ni lite mer inblick i vad vi hade för oss i fredags. En riktigt trevligt kväll.


Jag hade även tänkt skriva lite om resten av helgen. Men den får bli nån annan gång. Nu har hockeyn börjat om så nu åker datorn bort ett tag. Heja AIK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0