hair.

nu har jag kommit hem från en rolig timma hos frissan, lite strosande på stan & en tråkig timma på arbetsförmedlingen.
Om jag börjar med timman hos frissan så är jag jättenöjd. Jag visste att jag kunde lita på Lena på Torsten. Nu ska jag bara försöka tona håret också så det blir lite mera färg. Just nu är det inte så vackert. Jag ska ta ett kort sen så ni får se hur jag ser ut:)
På stan hittade jag en tunika som jag köpte, har inte provat den än men jag hoppas att den ska passa. Efter det så hade jag tänkt skynda mig hem till stina men då kom jag ju på att jag skulle in på arbetsförmedlingen också. Jag parkerade utanför på parkeringen & la i 3 kronor för jag trodde ju att det skulle gå fort, men där hade jag fel. Det tog inte lång stund förrän jag gick ut & la i pengar för en timma. det behövdes, jag satt där inne i ganska precis en timma.. ursh vilket sorgligt ställe det där är. Det kan ju inte vara kul att jobba där. aja, skönt att det är bortgjort iaf!


Resten av dagen blir det nog inte så mkt aktivitet. ska hämta ante ca 3 & då blir det kanske att handla lite mat men sedan kommer vi nog bara vara hemma och tittatill lillan.. hon är inte så fräsch. vet inte riktigt vad det är men hon har troligtvis feber emellanåt & är allmänt slö. Så det ska bli skönt att åka till vetrinären imorgon så man får veta vad som är fel. Jag håller bara tummarna på att det inte är något allvarligt!

Kommentarer
Postat av: e

bild på frillan tack!! vad bra att du blev nöjd, gissar att du håller dig till ditt "vanliga" ställe hädanefter eller ? :)

2009-03-02 @ 15:37:16
Postat av: Jesse

du måste ju lägga in lite bilder från lördag =)

2009-03-02 @ 16:29:12
URL: http://minsonsmorsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0