håller helt & fullt med jess.

Om ni läser hennes blogg så förstår ni vad jag menar!


Gårdagen var hur-kul-som-helst! Tack girls!
Det var första men absolut inte sista gången jag ska lyssna på Krutov. Svinbra är dom ju!
Det märks i hals & i resten av kroppen också för den delen att det var en riktigt lyckad kväll igår. Kvällen blev ju inte direkt sämre heller när jag såg att A kommit dit :)  

jag kanske skriver ett längre inlägg senare. Nu är det mat här hos mamma & sedan ska vi försöka ta oss hem. Om vi orkar. Det är bara mamma som är pigg här i huset idag så jag tycker faktiskt lite synd om henne. Haha. Hon ska vara glad att hon är frisk & inte bakis!



kram på er!



Riggan: ta det lugnt i china nu! :) Hoppas resan går bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0