halsont.

Godmorgon!
Helt otroligt att jag redan har varit vaken ca en timma. På en ledig dag, Iofs så var jag tvungen att skjutsa A till jobbet, men jag tror inte att jag hade kunnat sova så mkt längre iaf pågrund av min hals. Jag hatar att sova när jag har ont i halsen, det känns som ett sandpapper varje gång man sväljer. Jag hoppas att det går över snabbt.


Idag är det inte så mycket som ska göras. Ska gå & göra mig klar snart för kl 10.00 ska jag vara på torsten & klippa mig, efter det blir det ett besök på arbetsförmedlingen för att meddela att jag är arbetslös i en vecka. Efter det ska jag bara vara hemma & ta hand om stina. Blir ett vetrinärsbesök för henne imorgon, stackarn.


Nä, nu ser jag att klockan är mkt mer är jag trodde.

byebye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0