personalmys!

Jajemen, på fredag är det återigen dax för en myskväll med jobbet. Det ska bli riktigt kul, synd bara att det blev min tur att köra... :P Men det var väl helt enkelt min tur, i guess.

Det vi än så länge fått veta om fredagen är det vi ska ha med oss.

* Kläder att vara ute i..      
*Badkläder, badlakan
*Lite finare kläder att ha under ytterkläderna.
*Myskläder
*Nattkläder
*Täcke/kudde alt. Sovsäck/liggunderlag.
*beautybox med innehåll. (typ tandborste)
*200 kr til oförutsedda utgifter
*En guldtia & en femkrona.
*Egendryck
*Ett glatt humör.

Nu är det bara att vänta & se om det dyker upp några fler ledtrådar under veckan. I dagsläget har jag då absolut noll koll på vad som kan tänkas hända. Man kan nämligen aldrig veta när det gäller Ulle & Roger som är arrangörer denna gång. Det enda jag vet är att det kommer bli kul:) 



Nu ska jag mysa en stund med lillan & sen kanske jag ska fundera på om det finns någon middag att äta. Det kändes väldigt tomt i kyl/frys men nåt ska man väl kunna hitta.. annars har ju stina en hel säck med mat. Vem vet, det kanske är gott med hårda hundmats kulor? nån som testat?

Kommentarer
Postat av: Jesse

haha så roligt..jag skulle vara lite orolig för vad som kommer hända..=P

2009-03-09 @ 20:50:00
URL: http://minsonsmorsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0