rubriken.

Idag har jag varit en sväng på stan, mest för att få mig ut ur lägenheten en stund men också för att kanske se en människa eller två. Träffade både Maria & hennes barn :) + Gustaf & hans tjej. Trevligt trevligt!
Dagens fynd blev en tunika & ett par shorts. Shortsen är supersnygga men jag har inte bestämt mig än om jag ska ha kvar de eller inte. Jag är inte så säker på att de är lika snygga på mig som på skyltdockan. Mina lår är nämligen en aaning (!) större än skyltdockans & därför ser det tyvärr inte riktigt lika snyggt ut.. så vi får se hur jag gör..


           

Den bruna tunikan köpte jag i måndags & den var så skön så därför köpte jag en till, gul, idag:)




Nu ska jag gå & käka middag som jag just kom på att jag inte ätit än. inte konstigt att jag börjar känna mig hungrig!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Behåll jeansshortsen. Toksnygga! Och dessutom kan du inte lura nån att du har feta lår för det har du inte. I så fall spelar din spelgel eller hjärna ett spratt med dig. :P

2009-03-06 @ 20:32:31
URL: http://jjeeaa.blogg.se/
Postat av: e

har tunikan i blått, håller med om att den är skön!

2009-03-06 @ 20:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0