operation.

Imorgon bitti klockan 08.00 ska stina opereras.
Var ju egentligen meningen att vi skulle till vetrinären imorgon vid tio tiden men när jag kom hem idag efter att ha hämtat A från jobbet så hade stina börjat blöda..eller hon hade iaf blodliknande flytningar. Så vi åkte direkt iväg med henne till vetrinären. Först till travet men de hade stängt då åkte vi vidare in till stan & de hade just tänkt stänga men vi hann.. Vi tog blodprov & röntkade henne så imorgon är det operation. Livmodern ska bort. Jag håller tummarna på att den går bra!
Hon är ju bara 4½år gammal. Hon ska leva länge till... det enda som kan vara ett problem det är sövningen.. tyvärr så har bulldoggar så trångt i näsan.  Men hon ska klara det & förhoppningsvis blir hon friskare & piggare efter den. Ingen mer löpning & kanske inte heller någon mer urinvägsinfektion eftersom hon alltid fått de i samband med löpningen.

Nu ska jag gå & mysa med lillan.

Håll tummarna imorgon bitti för bruden!




Just nu håller jag tummarna på att hon inte ska förblöda tills imorgon. det såg nämligen ut så för en liten stund sedan..
måste gå.


Kommentarer
Postat av: Monica

hoppas att det går bra med Stina,jag ska hålla tummen.ha de. hoppas att ja får jobba med er igen.

2009-03-02 @ 21:22:36
Postat av: Jeanette

Åhh.. stackars lilla gumman.

jag håller tummar och tår för att det ska gå bra.

2009-03-03 @ 00:07:42
URL: http://jjeeaa.blogg.se/
Postat av: e

stackarn! håller alla tummar att de ska gå bra!! kramar

2009-03-03 @ 10:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0