tjugosjätte mars.

Nu har vi just ätit middag & nu väntar vi på att visa lägenheten igen för andra gången idag, Det har varit sju stycken här hittills så det är bara att vänta & se:)
Förhoppningsvis blir det att flytta tillbaka till hamn inom en snar framtid!

Förutom lägenhetsvisningar så har det inte hänt så mkt faktiskt i veckan. Måndagkväll var vi på hockeyn men annars har vi bara varit hemma. Helgen däremot lär bli mer fullspäckad. Har väl egentligen inte så mkt inbokat så men det är många vi ska hinna träffa. Bla. min faster som är här över helgen + att vi troligtvis ska kika på ett hus + att det kanske blir en sväng till storgrundet också på söndag. Men det känns bra att helgen snart är här. bara en dag kvar, en dag som kommer att spenderas i pulkpacken & på isen pimplandes. Jag håller tummarna på att solen vill titta fram även imorgon:)

Nu ska jag gå & tända lite ljus.

Kram på er! :)


Kommentarer
Postat av: emma

vad är de för hus nu då? du måste ju uppdatera mig förstår du väl!!

2009-03-26 @ 17:57:34
Postat av: Johan

Jag har tittat på blocket och såg en annan lägenhet på samma gata men då tycker jag eran är klart bättre. Hoppas det går bra!

2009-03-26 @ 20:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0