-bad day-

Stina har legat & flåsat nu i ca tre timmar & vi kan ingenting göra. Har pratat med flera olika vetrinärer & alla säger att vi ska vänta till efter helgen innan vi tar något beslut. Flåsandet behöver inte betyda att hon har ont, det kan vara en bieffekt av medicinen. Eller bara ett bevis på att hon känner sig stressad... Stackarn.
Så denna helg lär spenderas i lägenheten eller på sin höjd kanske balkongen. Allt för att vara nära lillan. För om det skulle vara sista helgen för henne så vill man vara nära henne jämt. Vi sover t.o.m på golvet bredvid henne.. så man har ont i stor sett överallt. Men det är det värt..


Jag är inte på mitt bästa humör idag. Inget känns riktigt kul & jag orkar inte ta tag i någonting. Middagen inhandlas därför på venezia idag. Annars skulle det nog inte bli någon middag för oss i afton.


Ska försöka mig ut på en promenad efter middagen då A är hemma.
Kanske skriver mer senare..
Ska lägga in en bild på dagens klippresultat också.  Ikväll eller imorgon.


Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0