diskbråck.

Igår när vi skulle gå ut på en promenad med stina så tvärstannade hon i trappen & kunde inte gå.. Hon gnydde rätt så mycket igårkväll & låg stilla. Vi fick inte röra henne på ryggen för då gnydde hon bara mer..
Idag var vi till vetrinären med henne & då visade det sig att det var som vi befarat. Diskbråck. Igen.
Hon får nu medicin, men hon kan inte gå med bakbenen.. hon faller bara på rumpan när hon försöker stå upp.. Förhoppnningsvis går det över om några dagar.
Jag vågar inte tänka på vilket beslut vi måste ta om hon inte blir bättre...



Här ligger vår älskling nerbäddad på golvet i vardagsrummet. Stackarn.



Aldrig trodde jag att man kunde bli så fäst vid ett djur... det var inte förrän Stina kom in i mitt liv som jag förstod att djur kan betyda så mycket.


Jag håller tummarna på att allt ska gå bra...

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Nä, stackarn!

Jag håller också tummarna.

2009-05-21 @ 12:13:46
URL: http://jennifergidlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0