sjunde maj tjugohundra nio.

Hej alla läsare.
Jag lever. Ni behöver inte oroa er!

Jag åkte förbi min mamma med ett kort & tänkte passa på att läsa lite bloggar, jag bestämde mig även för att skriva några rader själv också. Så här sitter jag nu.
Jag måste ju uppdatera innan jag förlorar alla mina läsare. Jag har så inte så många så det gäller att hålla kvar dem:P

Jag & A bor nu i hamn igen, vi har kommit in i lägenheten & trivs. Självklart finns det bättre & fräschare ställen att bo på, men det är ändå något med den här lägenheten. Den känns mysig & framförallt ljus. Synd bara att det inte riktigt är den rätta årstiden för att använda den öppna sprisen. Stina har inte riktigt vant sig vid att bo där än, hon skäller nämligen på allt som låter från trappuppgången:/ Hon skäller extra mycket där vid 4-5 tiden på morgnarna när det stackars tidningsbudet kommer. Man vaknar lika förvånad varje morgon! Men det ska förhoppningsvis bli ändring på det nu när vi ska sätta in dörren till sovrummet som finns i källaren. Jag kan tänka mig att det inte blir lika praktiskt med en dörr, men vi måste ju iallafall prova.


Imorgon är det fredag. Det kommer att bli en rolig men stressig dag. Jag ska nämligen vicka för S imorgon så jag kommer att ha 3 av 4 lektioner helt själv. Som tur är så har S redan planerat lektionerna men det kommer bli lite jobbigt att hinna till lektionen efter lunchen med tanke på att jag ska en sväng till mjödvattnet & skjutsa hem en elev. men det ska nog gå bra:)


Nu ska jag åka hem från mamma & packa ihop mina badkläder inför morgondagens simträning. Sen kanske det blir ett bad för min del.. vi får se. Jim & Ante ser på hockeyn så jag är nog mest ivägen i vardagsrummet. haha.

Vi får nog snart igång vårat internet & då ska jag försöka uppdatera lite oftare. Kanske till&med lägga in lite bilder.
Ha en bra torsdagskväll!

kram hej!




Förresten så fick jag ett riktigt trevligt telefonsamtal idag. Vi pratade om allt från traktorer till lastbilar & bollar :) Det är inte varje dag det händer:P

Kommentarer
Postat av: Sus

Lycka till i morgon kommer att gå fin fint. Du är superduktig Johanna! Kunde inte göra något åt filmerna då dessa inte var samlade. Blir det fint kan ni alltid gå ut och spela lite brännboll eller nåt...Ha det gott! Kramisar Sus

2009-05-07 @ 21:25:57
Postat av: Sus

Det kommer att gå hur bra som helst i morgon. Du är superduktig Johanna! Hann inte fixa filmerna men är vädret ok kan ni ju alltid göra något ute. Simma lugnt och ha en härlig helg!

Kram Sus

2009-05-07 @ 21:28:14
URL: http://johannafo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0