sommarkänslor:)

Idag är det riktigt härligt väder ute & den har mestadels spenderats i en solstol på M&J´s atlan!  Så härligt. Jag har förhoppningsvis fått mig lite färg under tiden jag suttit ute.

Jag & mamma har även kört lite saker till lägenheten idag. Senare ikväll kanske vi åker till Nicke och hämtar lite mera lådor vi får se vad vi orkar.. Vi hade tänkt sova första natten i lägenheten i natt, men eftersom nu M&J bestämde sig för att fara till stugan så kaanske det blir så att vi sover i huset några nätter till. Haha. Lägenheten står ju kvar:P

Igår blev det rätt lugnt eftersom A har jobbat idag. Vi var här hos mamma med dom & Bosse&Agneta. Vi besökte även brasan uppe vid vattentornet, eller brasa & brasa, det var mest rök. Så surt var det där. Mycket folk & många barn, träffade Jim & Jonte också:) Nu ska jag bara vänta tills A kommer hem så det blir middag någon gång.

Kvällen är inte helt planerad än, det beror på hur A känner sig med förkylning osv.
Ha en bra kväll & Njut av solen så länge som går!:)

kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0