trött tröttare..

Johanna.

Ok, så farligt är det väl kanske inte men trött är jag. Ändå la jag mig inte såå sent igår.
Aja, idag blir det en rätt lång jobbdag. Ikväll ska vi umgås föräldrar, barn & lärarna hos en av eleverna på deras bondgård. Det ska bli riktigt intressant faktiskt.  Men innan det, så blir det middag på värdshuset i Btk;P
Nu håller jag bara tummarna på att de mörka molnen som är lite här & var på himlen ska försvinna så det blir strålande sol & varmt. Eller, så länge vi slipper regn så är jag nöjd:)
Jag har kameran med mig så om jag får chansen att fota lite senare så kan det hända att några bilder hamnar här på bloggen.

Nu ska jag gå & göra klart några framsidor till barnens pärminnehåll som jag började på igår.

Ha en bra dag allihopa:)

kramkram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0