adventsstjärna.

Yes, jag kunde inte hålla mig längre. En julstjärna har fått komma fram. Den gröna som passade riktigt bra till köket. Det är så mysigt med jul och alla mysiga stjärnor som lyser.

Nu har Frida, Mollie, Bea & Thea åkt hem. Fikat var uppskattat både av stora och små & värmeljusen är utspridda över hela övervåningen. Det har ätits på värmeljus, klättrats både på vardagsrumsbordet & tv-bänke, lampor har tänds & släckts igen & det har hoppats i sängen.
Vi har alltså haft fullt upp men jag njöt för fullt:) Vilka charmiga tjejer. Helt otroligt:)

Men jag måste ju också erkänna att efter en dag fyllt med prat, skrik, lek & bus & en kväll i samma anda så är jag lite trött. Har skolböckerna framför mig. Men de har jag inte orkat öppna, än. Det jag ska börja med nu är att skriva loggbok om dagen som varit.. vad som händer sedan får vi se då.

Tack för mig!
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0