förvirrad, tät & snorig.

Nu har förkylningen nått hela vägen till Dungatan, men jag klagar inte. (okejdå.. bara lite) Dagen har tillbringats i bodbysund där jag troligtvis gjort mer skada än nytta idag. Jag har starkt kommit fram till att matematik absolut inte är min grej & att man egentligen inte är kapabel att jobba då härnan känns bortflugen. Men barnen klarade det bra, och jag överlevde utan större missöden. Nästa gång, om de nu vill ha tillbaka mig, så ska jag vara en bättre vikarie. För idag kändes det som att det var jag - mot barnen:P
Det låter säkerligen värre än vad det egentligen var & det jag vill komma fram till med allt detta svammlande är att bara det att det inte kändes så bra idag. Och att det var mig det var fel på & absolut inte barnen:)

Just nu sitter jag i källaren och lyssnar på antes svordomar, trallande och hamrande. Han håller nämligen på med köksluckorna (som kommer att bli suveräna, by the way) & jag tyckte så synd om honom och sitter därför här nere som sällskap.

Vad kan jag mer berätta då?
Jo, pratade med handledaren som jag har på praktiken idag och nu längtar jag ännu mera. Jag skiter fullständigt att det är i Kåge. Det ska bli så roligt att se hur det fungerar där med allt som hör förskolan till & det skulle inte vara några som helst problem att lägga samma tider på mig som på Frida:)

Imorgon sker den stora förvandligen. Klockan 12 ska jag infinna mig på Torsten hos Lena där jag ska bli klippt och få en annan färg på håret. Jag är så less min nuvarande kalufs vilket märks rätt tydligen med tanke på att luggen alltid är uppsatt med hårklämmor. När hårklämmorna kommer fram är det ett bevis på att saxen inte är långt borta. Imorgon tänkte jag lägga in både en före & en efter bild så ni får se resultatet.


nu ringer mamma så det är bäst att sluta:)
kraamhej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0