helgen.

Nu har snart ännu en helg passerat. Det har varit en rätt lugn men väldigt trevlig helg.
Efter praktiken i fredags målade jag sista varvet på taket i hallen. Är riktigt nöjd & det blev superfint. På kvällen bar det av till hjoggböle och idol med emma & peder. Det är så roligt när vi träffas & kul att se vad som hänt i huset sedan sist man var dit:) En riktigt trevlig kväll med godis & ett glas vin. Lördagen började väldigt stilla med en lång sovmorgon, därefter jobbade ante lite med luckorna i källaren. När han var klar åkte vi en sväng till stan där vi handlade målarfärg till hallen. Så i veckan blir det att börja måla:) Det är så roligt att jag är peppad till att fortsätta göra om här hemma:) På kvällen kämpade jag med gardinerna innan det blev hockey & främmande av Madde. Johnny & Oliver kikade också förbi en sväng innan grabbarna bestämde sig för att åka vidare mot schtaan & station8.
Idag har vi haft främmande av pappa, catrin & astrid. Vi fikade och pratade. Det var första gången C var hit & hälsade på så hon fick en guidad tur:P Ante & birger har även börjat grunda luckorna, men det dammade så fruktansvärt så nu måste de hitta någon annanstans att måla:/ Jag hoppas att de hittar någonstans att vara för annars lär det bli mycket städande i detta hus:P

Imorgon fortsätter praktiken och jag längtar jättemycket.
På kvällen får jag nog finfrämmande av B,T,M & kanske F vilket ska bli mysigt:)


Nu ska jag bara njuta av denna söndag innan det är dax att sova.

kramar!

Kommentarer
Postat av: Moa

Bara av nyfikenhet, hur många köksluckor handlar det om? 100? ;) Eller är han bara jääättenoga?? :) Tycker han målar köksluckor jämt! :) (Men jag är bara avundsjuk, blir otålig och slarvar med allt renoveringsarbete..)

2009-11-24 @ 22:20:00
URL: http://moawestermark.blogg.se/
Postat av: andreas

näe jag bygger om dom det är 18+6 st som

2009-11-25 @ 12:28:25
URL: http://johannafo,blogg.se
Postat av: andreas

tidigare var släta men som nu är slipade,sen listade med 6mm mdf så att dom blir som spegel luckor,därefter spacklade och återigen slipade, vitgrundade och som nu ska åter få finslipas innan dom blir sprutmålade

2009-11-25 @ 12:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0