holmforsgården.

Ännu en praktikdag har rusat förbi, tiden går såå fort. 7 timmar känns som 2. Men, tiden går ju fort när man har roligt:) Jag längtar tills imorgon, barnen är så underbara & fröknarna super trevliga. Är lite jobbigt nu när vi är på H-gården eftersom det inte är rustat för att vara förskola. Ljudnivån blir väldigt hög - men det är ju bara några veckor vi måste stå ut:)

Om några minuter kommer brudarna hit, Bea & thea, Frida & kanske Mollie. Det ska bli så trevligt. Frida träffar jag ju varje dag, men B var det längesedan jag träffade nu. Synd att inte M kunde komma, för det var nog ännu längre sedan jag träffade henne. Men men, det blir väl så småningom:)

Diskmaskinen är just klar - vilken tur. Annars hade jag inte haft någonting att varken dricka ur eller äta på:P



Innan jag slutar måste jag ju bara berätta hur duktig A varit idag. Jag blev så glad när jag kom hem & han berättade att han hade bakat åt oss brudar:) Han hade även städat och pysslat på här hemma.
Andreas, Jag älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Bea

Tack för en supertrevlig kväll med goooofika! Hoppas Thea inte har vandaliserat för mycket ;) KRAM

2009-11-23 @ 21:02:27
URL: http://beeatriice.blogg.se/
Postat av: Moa

Nästa gång vill jag vara med!:)

2009-11-24 @ 22:26:16
URL: http://moawestermark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0