kors i taket.

Nu händer det grejjer överallt. iallafall runtomkring mig. På praktiken så ska det packas och slängas och sorteras för imorgon bitti kommer flyttbilen & kör iväg till den provisoriska förskolan. Den gamla EFSgården i kåge.
De ska nämligen renovera om på förskolan så att de blir att vara i efs under fyra veckor. Jag behöver bara vara där i en vecka & det kommer nog att räcka gott & väl.

På hemmafronten är det också kaotiskt. Jag håller på att måla taket i hallen & är nu inne på tredje dagen & förhoppningsvis sista lagret. Vi får se om jag hinner måla det klart idag eller om det blir imorgon. Bra fredagssysselsättning eller hur?

Ikväll är det hockey & har vi tur kanske vi får främmande av madde. om hon inte ångrar sig i dörren villsäga;P

Nu ska jag gå och städa bort lite i köket innan det är dax för middag.

Som ni märker så är det fullt upp så skolböckerna ligger bra där de ligger. I datarummet:P


Kraamhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0