lycklig.

Innan jag kryper ner i sängen så måste jag slänga in ett inlägg om dagen som varit.
Första praktikdagen & det känns såå otroligt bra! jag är så glad att jag fick vara där jag blev placerad. Självklart är det alltid lite jobbigt att komma på ett nytt ställe där man inte känner barnen eller fröknarna osv, men det har gått bra utifrån de förutsättningar som finns! så jag längtar jättemycket tills imorgon.

Ikväll har jag varit på inredningsparty hos madde & det var också väldigt trevligt. Mycket fina saker, men med nackdelen till priset. Så ikväll blev det ingen shopping. Efter visningen hann vi sitta och prata om mycket saker och det är så roligt. Det är härliga tjejer det dära:) Så tack Madde för att jag fick komma:)


Nu måste jag sova, för klockan 05.30 ringer väckaren. Typ:P

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Bea

Ser att du också haft en bra första dag :D

Jaa! Skulle kunna kolla i den ;) Vi måste ju styra upp vilken dag vi ska träffas!

Tycker att det tar en j*vla tid för dom att rätta!

Kram!

2009-11-17 @ 18:08:20
URL: http://beeatriice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0