deadlinen börjar närma sig.

Imorgon eftermiddag, ca 17.00, så stänger mappen till hemtentan. Och jag är inte klar. Men konstigt nog så känner jag mig inte speciellt orolig. Jag har nu skrivit ca 2100 ord & minumun är 2500. Imorgon blir det att stiga upp hyfsat tidigt och skriva klart. Har en rubrik som jag inte börjat skriva om, men jag har hittat olika böcker att referera till. Nu håller jag bara tummarna på att det inte hinner komma upp några fler uppgifter tills på tisdag när vi ska till Luleå nästa gång. Nu tycker jag att vi förtjänar några dagars ledighet:)
Nu känns pluggandet roligt igen, men jag antar att jag inom en snar framtid kommer att vara sur & vresig angående skolan:P

Nu ska jag & A mysa i soffan framför en film, The proposal:)




Kommentarer
Postat av: Bea

Ja, nu när man börjar vara klar så känns det ganska roligt! Ännu mer roligt om man inte får femtioelva restuppgifter :P



Va fränt, vi såg också The proposal igår! :)

2009-10-29 @ 08:31:28
URL: http://beeatriice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0