klar

Nu har jag jobbar klart för idag, men eftersom resten av gänget inte slutar förrän 4 så får jag lugnt sitta & vänta. Dagen har gått riktigt bra, var min tur att jobba i matsalen idag & det gick över för väntan. hah, kan ju bero på att M gjorde de uppgifterna som jag inte riktigt har koll på. Så det tackar jag för:) Imorgon är det också min tur att att servera maten & då hoppas jag att den hinner komma innan eleverna gör det.

Om mindre än två timmar så kommer vår efterlängtade hemtenta att visa sig på fronter. Det är med spänning kan jag lova. Under förra kursen blev det bara en komplettering som jag var tvungen att göra, men det gjorde inte så mkt för det kändes nästan som att det gick bättre den här gången. Men eftersom jag itne skickat in uppgiften än så vet jag ju inte. Det kan ju vara så illa att jag fortfarande inte gjort rätt, men det får tiden utvisa.. :P
Jag har tänkt försöka ändra mitt liv nu. Från & med idag ska jag bli en positiv människa & försöka tänka att allt ordnar sig istället för att få panik & känna att världen går under för att jag inte vet exakt vad som förväntas av mig. Jag måste försöka våga tro på mig själv & tro att det jag tycker & tänker är viktigt. Hur jag klara detta återstår att se, men jag tror jag kommer lyckas! Det måste jag intala mig själv iallafall!:)

Nu ska jag vara lite social med M.
kram kram!

Kommentarer
Postat av: Moa

Rätta takter!! kom till mig om du behöver peppning, kan vara din coach ;)

Nu ska jag kolla in tentan... Spännande. :)

Kram

2009-10-21 @ 17:18:14
URL: http://moawestermark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0