kortvarig glädje:P

Haha, nu ska jag sätta mig och skriva klart sista uppgiften innan jag skickar in den. Men smart som jag är så gick jag in på ltu´s hemsida först för att se om de lagt ut någon mer information. Det hade dom!
Inte lite information heller!

Så istället för att känna lugnet inför helgen så kommer stressen smygande. Nä, så farligt var det faktiskt inte. Det var mest att vi ska ha vår första tenta. :( Men det var inte förrän i januari:P

Nu måste jag återgå till könsmönster & psykosociala aspekter på lärandemiljön.

Sees.






skickar en krya-på-dig kram till Thea:)

Kommentarer
Postat av: Moa

Jag tycker det är dags att du skaffar MSN! Jag behöver dig där.....:) Sitter och kämpar med tentan... Gå in på denna länk och klicka på ladda ner messenger och följ instruktionerna.. :) Om ni redan har msn på datorn så skriv bara in din mailadress.. :)

2009-10-29 @ 11:24:15
URL: http://moawestermark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0