saturday.

Dagen har varit lugn. Liftade med pappa till solbacken och kikade på lite blommor & handlade mat.
När vi kom hem så var grabbarna inte långt borta. Hockey stod på schemat & snäll som jag är så tänkte jag vara duktig& baka lite. Dagens bakning blev en kladdkaka. Men grabbarna vi hade på besök ville inte ens smaka? Hur roligt är det då.. -Nej tack, vi tänker på figuren. Vilka fjollor:P
Så istället blev det bara jag & A som smakade.. jättekul. Då vet jag då att nästa gång det vankas hockey här så ska de då defenitivt inte bjudas på någonting.
Sådär nu har jag fått skriva av mig lite av den besvikelse som infann sig. haha

Nu i skrivande stund är A & skjutsar grabbarna & när han kommer hem blir det nog en film eller någon serie innan det blir sängen. Lär ju somna snabbt, så trött som jag är.

Imorgon blir det att stiga upp tidigt & följa svärmor & co på loppis. Ska bli kul att komma hemifrån ett tag nu när man ändå inte har något plugg att göra. Och A jobbar först till 17.00 & sedan ska han & jim på hockey. Så jag får inte träffa han förrän sent. Men jag ska nog klara mig:)


Nu ska jag sätta mig & kika igenom lite allt i hemmet tidningar som jag lånat av svärmor:)

Trevlig kväll & godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0