trött.

Även fast jag sovit en bra och lång natt så känner jag mig helt utslagen. Varför ska man vara så förbannat trött jämt? Kände mig som en zombie igår när jag gick omkring och gäspade i stort sett hela dagen.. Why?
Aja, är många saker jag ska hinna med idag.. men jag tror att jag börjar med en vilopaus för att orka:P

Ska bli kul att träffa brudarna ikväll, se idol & kanske någon film. Vi får väl se vad vi hittar på. Hade tänkt försöka hinna baka innan de kommer, men då måste jag ju gå ända bort till ica. Och det är långt:P Nä, jag ska gå till ica. Men inte nu, jag har ju flera timmar på mig att baka:P

Nu ska jag sluta svammla, men Maria Ö, jag vet att jag varit dålig på att lägga upp bilder på huset. Men det kommer. Kommer blider på köket när vi gjort klart luckorna.. som förhoppningsvis inte är allt för långt bort.
Kul att se att du fortfarande läser:)





Hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: Bea

Baka! Inte dåligt ;) Vi kanske skulle ta och satsa på en skräckis? kram!

2009-10-30 @ 11:50:26
URL: http://beeatriice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0