tjugotre.

Jag vill börja detta inlägg med att tacka för alla gratulationer, såhär många sms har jag nog aldrig fått på en & samma dag. Av så många olika personer. Det värmer när ni skriver:)
Sen vill jag tacka Madde & Robin för en jättetrevlig kväll igår. Nästa gång blir det Suring & IKEA.:)

Den här födelsedagen har varit jättetrevlig, mycket främmande och mycket fika. Kvällen skall avslutas i soffan framför "love actually" & mys med Ada. Ada är en svart fralla som vi haft sån tur att få rå om några dagar. Hon kommer från uppfödaren i stan som är så snälla som låter oss ta hand om henne medan de renoverar hemma.

För att stilla lite av er nyfikenhet om hur det ser ut här hemma så skall jag för en gångsskull lägga in lite bilder. De flesta bilderna är dock på lite saker som jag fått idag:)

 

   
Dagens blommor, av Ante, mamma&janne, och Sofie, Robert, Ebba & Hugo.


Kakfatet är äntligen mitt:)

 

Fick de supersöta fåglarna av svärmor:)

   
Orange is tha shit;P Kuddarna ska egentligen ligga i soffan i vardagsrummet, men vår fyrbenta gäst är tydligen förtjust i nya fräscha kuddar så de får ligga på byrån i några dagar istället:P Vi har även inhandlat orangea ljuslyktor som vi har på vårt nya vardagsrumsbord.


En bild på vårt efterlängtade köksbord som jag kämpade med att få ihop igår. Det tog sin lilla tid, men nu står det där & ser så fint ut:) Bilden är tyvärr inte den bästa men den får duga:)

 
Det här är vår gäst i några dagar framöver, vi vet ännu inte hur länge vi får ta hand om denna sötnos men jag kan lova er att vi ska njuta av varje sekund vi får med denna góa dam:)


Det har nu tagit ca en timma från det att jag började skriva tills dess att jag är klar. Internet är seegt ikväll men nu är jag äntligen klar. Veckan som kommer innehåller en hel del pluggande & skrivande på tentan. Jag håller tummarna på att jag hinner klart i tid & att jag gör någorlunda rätt. Imorgon blir det en date med girlsen på skeria så då får man prata av sig lite och diskutera tentan. Nu är det verkligen på tiden att jag gör klart detta, för ju längre jag väntar desto jobbigare blir det.

Som avslutning så visar jag denna bild:


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Grattis! =)

Vad fint ni har det! ( Av det jag kunde se alla fall) Väntar på mer bilder och kanske en inflyttningsfest. ;)

2009-10-25 @ 23:41:14
URL: http://jjeeaa.blogg.se/
Postat av: Linda

Grattis Johanna!! Hoppas att du har haft en bra dag! Kram!

2009-10-25 @ 23:48:53
URL: http://nellylindgren.blogg.se/
Postat av: Cissi L

va fint ni har det! :) Snygga möbler!

2009-10-26 @ 20:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0