campus.

Idag har vi, återigen, suttit på campus och slagit våra kloka huvuden ihop. På dagens schema var det bestämt att  vi skulle börja med en filmen som ska göras. Så sagt och gjort, & efter många om och men så fick vi tillslut ihop en riktigt bra film. Imorgon återstår bara att lägga till en berättarröst. Vi försökte lägga till det redan idag, men tröttheten tog över så det blev mest en massa fnitter. :)

När jag kom hem idag har jag bokat in observations tillfällen på H. Det ska bli så roligt, så på måndag morgon är det dax:) Jag tycker att det är så intressant att besöka olika förskolor så man får se lite olika miljöer och lärningssätt. Jag längtar.
Jag har också hunnit börja lite smått med den sista uppgiften som ska göras.. Allt så jag ska kunna ägna första helgen i oktober bara till huset & målning. Jag är så taggad! 2 veckor känns så långt bort när jag tänker på att vi kommer få huset då, men när det gäller alla skolarbeten som ska vara klara om 2 veckor + kursstart på kurs2 känns mindre roligt att tänka på faktiskt.. då blir jag mest stressad.


Om några minuter kommer A hem från kåge. Han och polarna har varit och busat lite i en kollegas hus. De gifte sig nämligen förra veckan, i smyg, och åkte sedan utomlands. Så nu, som en liten hämd för att de inte berättade så är de och "pyntar" huset. Stackarna. Jag hoppas att de inte kommer hem mitt i natten, för jag känner på mig att de hittat på en hel del hyss de där grabbarna:P
Iaf, när A kommer hem blir det att cykla och kika på svärmors hus som de fick tillgång till idag. det ska bli spännande och se hur det ser ut i verkligheten:)



Nä,nu hör jag hur tvätten ropar på mig från tvättstugan:P Bäst att kila ner..
ciaao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0