???

Det går inte, hela morgonen har jag försökt få någon fler uppgift klar. men det går inte. Jag sitter bara och tänker på hur många saker jag har ogjort & klumpen i halsen blir bara större och större. Så jag skiter i detta. Jag lägger böckerna på hyllan & ska istället försöka koncentrera mig på att bli på bättre humör så jag är glad ikväll när vi ska se hockey & äta på olles med några vänner. Egentligen har jag lust att avboka så jag kan sitta med böckerna istället, men det kan jag inte. Jag får inte, gör jag det så bryter jag nog ihop. Bättre att gå ut & ha kul istället & hålla tummarna på att jag kan & förstår allt mkt bättre & klarare tills imorgon.

Om alla uppgifter ska se ut på detta sätt så vet jag inte hur jag ska kunna klara av det. Jag vet att de egentligen inte är så svåra, det svåra för mig är att få en början att senare spinna vidare på. Hjärnan går på högvarv i detta tillfälle men vad hjälper det? Jag måste lära mig att det jag kan räcker, att allting går bara jag ger det en chans. Det är något jag ska lära mig under dessa år & jag ska inte ge upp. Efter dagarna i luleå nästan vecka kommer det förhoppningsvis kännas bättre. Jag gruvar mig mer denna gång än förra, som var den första. Men det går bra, det måste det göra.

 

Skärp dig johanna!
Du klarar det!


Kommentarer
Postat av: e

kära vän, du klarar det här!!! tänk på att inget blir bättre av att man ältar saker o ting, det är bara du själv som mår dåligt och stressar upp dig då. ikväll ska du ha kul och pluggandet får du ta tag i senare, kanske imorgon. de är bättre att ta en paus när man känner att hjärnan går på högvarv för de är oftast då man arbetar som sämst!



du är bäst och du kommer att klara det här galant! och du vet att du kan ringa mig om du vill ha någon hjälp eller bara prata en stund. kram!

2009-09-26 @ 13:24:19
Postat av: Frida

Det är lugnt! Jag skrev ihop uppgift 2a på en timme och uppgift 1 på en timme det är inga stora saker bara en liten berättelse om dina erfarenheter i skolan så skippa prestationsångesten och lita på att du tänker rätt=)!! det är bara att ringa om du undrar över något annars så hjälper jag dig imorgon=)!!

kramis

2009-09-27 @ 10:13:50
URL: http://tokiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0