flitig som en myra.

Dagen började som vanligt på campus med tjejerna. Idag har vi hunnit klart filmen, äntligen, så nu ligger den ute på "skolbloggen".
När jag kom hem så for vi direkt till svärmor och hjälpte till litegrann i huset. Efter det blev det middag. Sedan en långpromenad med Jimmy. Riktigt härligt, tyvärr så gick jag itne hela vägen med grabbarna. Vi besökte svärmor för att visa Jimmy och då blev det att jag fastnade där med att riva tapeter. Heltaggad var jag!:P
Nu är jag hemma, har duschat och ska nu sätta mig med lite skolarbete. Tänkte försöka mig på att göra observationsprotokollet klart tills imorgon.

Nu blir det plugg en stund innan vi ser idol på datorn:)

Ha en bra kväll!:)
ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0