frallor.

Idag har vi varit och hälsat på fem superfina frallor (franska bulldoggar) och deras ägare. Kenneln vi var till heter Segerhufvas.
Det var Valdemar, Ada, Alice, Ella och Cleo. Superfina & snälla. Tyvärr så ska de inte ha valpar förrän nästa sommar/höst men jag hoppas att det finns någon annan som ska ha lite tidigare, för nu är vi sugna. Det blir ju så mycket lättare att ha hund när man bor i hus också + att det redan bor en fralla hos grannarna:) Så det kommer vara svårt att hålla sig därifrån:P
Ägarna var också jätte snälla & trevliga så det känns bara bra att vi tillslut fick kommat och hälsa på:)


Igår var jag ju chaffis åt grabbarna grus, det blev nämligen jag som fick hämta hem dem också. Så jag känner att jag börjar bli lite seg & fasansfullt trött. Hur ska jag kunna göra klart inlämningsuppgiften nu? :P
Det går säkert bra, jag får helt enkelt hålla tummarna på att den blir godkänd. För det här är en uppgift jag gruvar mig för att lämna in faktiskt. det känns typ som att jag missuppfattat hela uppgiften. Men som sagt, bara att hålla tummarna.

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0