ingen disciplin.

Jag skrev ju sist att jag skulle ut på en låång promenad & njuta av det vackra härliga vädret.. men som ni kanske förstår av rubriken så blev det ingen promenad. Jag har ännu inte tagit mig ur lägenheten. Jag kom ju först på att jag var hungrig så jag började med att äta, sedan blev det en lite väl lång powernap för att sedan packa lite mera. Så nu är det inte så mycket mer än kläder kvar att packa. typ. Det känns iaf jätteskönt att jag börjat packa i tid. Då behöver det inte bli så jobbigt när det närmar sig flytt.

Snart ska jag faktistk ta mig ut på en cykeltur. till ica. inom kort ska jag ta tag i mitt mer hälsosamma liv också. snart. imorgon. nästa månad? Före jul iaf;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0