kakmonster.

Igår var jag & grattade min älskade vän emma. Vi gick en promenad i skogen, fikade & snackade en massa. Vi kikade även på första avsnittet av Idol. Det kändes bra att de börjat koncentrera sig mer på de som verkligen kan sjunga istället för att förnedra någon stackars människa som verkligen inte kan sjunga.
Eftersom A inte kunde komma pga golvläggning så var emma så gullig & skickade med lite fika.. Tyvärr så åt inte A upp allt igår när jag kom hem.. så nu är det istället jag som sitter och "smakar" lite av hans kladdkakeliknande sockerbomb. Men han får ju skylla sig själv som inte åt upp den igår tycker jag:P
Det var iaf jättetrevligt att umgås med emma igår & eftersom jag & hennes bröder köpt samma present så ska det bli spännande att se vad det blir att hon väljer istället:)


Idag har jag spenderat ännu en dag på campus tillsammans med tjejerna. Vi har äntligen skickat in en av alla miljoner uppgifter som ska göras & det känns riktigt bra. För även om det är en massa Youtube tittande, sms-skickande, matpauser & tjatter så hinner vi ändå rätt mycket om man tänker efter.
På något konstigt sätt så känns det nästan som att vi känner varandra jättebra sedan tidigare, för det känns så bra att jobba ihop. Nu vet jag ju inte om det bara är jag som känner så.. men jag hoppas inte det. Jag tror vi kommer få uppleva roliga saker ihop & jag tror vi kommer lära känna varann riktigt bra under de här tre åren. Jag ser fram emot att lära känna dom iaf. Så brudar, tack för ni valde att bli förskollärare. Just nu. Med mig!


Eftersom vädret är så underbart höstlikt idag så kan jag inte sitta här inne & dega. Jag måste ta mig ut på en promenad. Kanske passa på att lämna tillbaka mammas cykel & hämta träningsskorna på samma gång & sedan gå en lång tur. Hade jag inte varit så rädd för alla stora & farliga djur i skogen (typ björnarna som vill äta upp mig & älgarna som springer omkull mig) så skulle de ha varit helt fantastiskt att promenera i skogen. Men jag tror att jag avstår. Om det finns någon som kan joina mig så hör av er.


Ut i solen & njut nu kära läsare:)




Kommentarer
Postat av: Storasyster

Inte visste jag att du var så rädd för djuren i skogen. Lycka till med pluggandet! Det är lite omställning att sitta i skolbänken på den nivån.

Kram /Storasyster

2009-09-09 @ 19:41:43
Postat av: Bea

Vad söt du är Johanna, det värmde i hjärtat! Känner absolut som du! Kram! :)

2009-09-09 @ 22:42:58
URL: http://beeatriice.blogg.se/
Postat av: Frida

Jag faller ju alltid för grupptrycket så då känner jag också så ;) (skämt å sido) jag sa typ precis de orden till Fredde häromdagen, jag kunde inte ha hamnat ihop med bättre tjejer!! Kram kram söta du!

//"TvångsFrida"

2009-09-09 @ 22:54:48
URL: http://tokiz.blogg.se/
Postat av: Moa

Haha kan jag göra annat än att instämma? ;) Vi har en KING plugg-grupp! :D Kram

2009-09-10 @ 10:28:41
URL: http://moawestermark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0