läsa läsa läsa.

Nu tror jag att jag är så gott som klar med läsloggs uppgiften. Egentligen så förstår jag inte riktigt hur de vill att uppgiften ska läggas upp. .Jag tycker att den blev så grötig. Men det är tur att vi ska träffas på campus imorgon också, då får väl tjejerna bestämma om det är läsligt eller inte :P Är den ok blir det att skicka in den så att man är klar med ännu en uppgift - vore såå skönt.

När A slutar ska vi åka till Bureå för att kika på en fotölj som finns på blocket, därefter ska vi åka till stan igen. Kolla bänkskivor på rusta och färg på Färg&Tapet. :)

Nu ska jag försöka hitta mig lite lunch innan de är dax för lite mera packning;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0