schtaan.

Istället för att vara duktig och tillägna denna måndag till skolans värld så åkte in till storsctaan för att kika på matbord. Vi hittade två jätte fina bord som skulle passa perfekt i vårt framtida kök. Det enda som stoppade oss från att beställa var ju såklart priset. Vi kikade på ett bort i en katalog på svenska hem och innan säljaren gick iväg för att kolla priset så sa han något i stil med att det troligtvis skulle vara ett jättebra pris på den matgruppen.
Skitbra tänkte ju vi.. men pyttsan. Bra pris för honom var tydligen 12500kr. Och enligt oss så ligger ett bra pris kring fem-sextusen ungefär.
Så det är bara att fortsätta leta... på blocket:P
När A släppt av mig på stan för att åka bussen hem så passade jag på att inhandla presenter till födelsedagsbarnet. Så innan han kommer hem i afton så ska jag nog ha hunnit slå in dem.. & hittat ett bra gömställe;P



Pluggandet däremot går inte speciellt bra. Jag orkar inte ta tag i någonting. Och när jag gick in för att läsa vad nästa kurs innebar så fick jag ännumera panik. Men det är ju en heeel lååång vecka kvar innan den börjar.. hmm..
Nu ikväll hade jag tänkt få klart diskussions uppgiften, men jag vet inte vad det är med den uppgiften som gör att jag inte kommer någonstans? Jag blir så arg på mig själv. Ibland önskar jag bara att jag kunde tro på mig själv och bara skriva ihop något. För nu sitter jag bara & tänker på hur jag ska göra & i slutändan så blir det NADA.

ursh fy blä. Måste komma ihåg att åka till bibblan också innan klockan sju, för annars blir det väl böter på den också..

Tack för mig.


Kommentarer
Postat av: Bea

Vad säger du om lite plugg tillsammans? :) Tycker att det är rätt så svårt att koncentrera sig, man ser allt annat som skulle ha behövt göras hemma istället :P Kram

2009-09-21 @ 19:05:41
URL: http://beeatriice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0