stress.

Under tiden jag väntar på att tvätten ska bli klar så tänkte jag passa på att blogga lite.

Gårdagen spenderades på skeria från 8.30-17.00, hann göra klart ännu en uppgift. Tror jag. Ska kolla igenom den en gång till senare idag. På kvällen blev det ett besök på ladan för att se Aik-Luleå. Kändes riktigt härligt med vinst fakstikts:)

Nu till dagens bravader. vaknade imorse & kände mig jättestressad, ursh vilken jobbig känsla det är. Jag hoppas att jag lugnar ner mig snart. Jag kan inte sitta stilla & har ont i magen.
*tvätten ska hämtas
*ska förhoppningsvis få i mig lite frukost
*ska cykla iväg till frida & göra klart observations uppgiften
*beroende på hur lång tid det tar så ska jag fortsätta plugga när jag kommer hem.
*ska hinna packa ner allt porslin som är kvar + allt annat ömtåligt.
*vid 17-tiden ska vi tömma lägenheten, iaf så mkt som möjligt.
*Efter flytten får man väl se vad som händer, plugg/ledig? tvivlar på plugg men måste jag så måste jag...
*sova hos mamma.



Nä, nu ska jag springa ner & hämta tvätten. Har tänkt försöka hinna tvätta ca 4 maskiner idag.. vi får väl se om jag lyckas. Nä, nu måste jag rusa vidare. Ingen lugn stund på hela dagen eller helgen heller för den delen.

Kommentarer
Postat av: Moa

Kom ihåg att andas Johanna! :)

2009-09-25 @ 11:05:29
URL: http://moawestermark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0