sunday.

Nu lägger jag böckerna åt sidan några timmar, jag känner att hjärnan än en gång har fastnat. Så därför tänke jag nu fortsätta rengöra plåten till ugnen & tvätta de två återstående fönsterna. Så om ni ser mig hänga ut från något fönster så är det bara för att jag ska göra dem renare, ingenting annat. Ser ni mig däremot ramla ut från fönstret så får ni gärna komma och hjälpa mig:P

När jag gjort det klart så blir det nog att slå in ett paket till J, därefter väntar nog duschen och troligtvis en promenad. Om jag inte får för mig något annat vill säga..

Trevlig söndag på er!

Kommentarer
Postat av: Bea

Vad duktig du är Johanna :)

Jag har inte öppnat en enda bok i helgen! Tänkte att jag skulle spara det och hårdjobba lite till veckan istället! Kram

2009-09-20 @ 15:51:45
URL: http://beeatriice.blogg.se/
Postat av: Frida

hej bara vad du står i och har dig! Jag håller på att bli tokig på "skolans organisation" och vet inte vart jag ska börja men jag lyckades faktiskt få iväg "eftertankarna till läsloggarna" i Fredags så en uppgift mindre på "to-do" listan! hoppas du haft en trevlig helg!

kram

2009-09-20 @ 20:06:05
URL: http://tokiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0