virrpanna.

Nu har vi kommit hem, en dag tidigare än planerat. Men jag stiger hellre upp en timma tidigare & sover hemma i min egen säng & kör bil i 2 timmar innan jag kommer fram till skolan än att virra sig igenom Luleå med en stor väska bussar hit & dit & bor på ett skabbigt vandrarhem. Mitt ute i ingenstans med äckliga lokaler i en källare. En källare som egentligen fungerar som ett förråd, med skidor i taket & en massa konstiga rör. Jag sover hellre hemma i tysthet än att vakna varje gång någon spolar på toaletten på övervåningen, det lät nämligen som en flod åkte förbi ovanför våra huvuden.
Jag sover också hellre hemma där jag vet att jag får i mig en vettig frukost istället för att vänta tills första föreläsningen är klar så man kan stressa till kiosken & köpa en liten macka + kaffe.
NEJ tack. Hem Ljuva Hem säger jag bara!

Det blir bara några få timmar jag ska tillbringa här hemma innan vi beger oss till Luleå igen. Men imorgon är sista dagen innan det verkligen börjar. Då gäller det att vara disciplinerad & verkligen jobba när man har planerat. För vi har många uppgifter som ska vara klara i den här första kursen. Och den första kursen slutar den 28 sep. Så det är inte så lång tid vi har på oss.. Det är tur att vi är ett härligt gäng & en super grupp. Vi kommer grejja det här lätt, med hjälp av varandra!:)

Nu ska jag sluta, jag ska duscha, pussa ante, sen blir det nog sova tror jag. Är nämligen min tur att köra imorgon.

Puss&kram!


Kommentarer
Postat av: JenniferG!

Hejhallå Johanna!:)

Jag har tagit bort min blogg men jag har en ny med en kompis som heter Denise. Hoppas allt är bra med dig:) Med mig är det iaf super bra!=)

Hoppas vi träffas snart!

Kram Jennifer:)

2009-09-02 @ 18:25:02
URL: http://denneandjensa.blogg.se/
Postat av: Bea

Tror också att det kommer bli jättebra det här! :D

2009-09-03 @ 08:23:28
URL: http://beeatriice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0