10 år

I år är det tio år sedan Ante & många andra 84:or gick ut högstadiet & därför är det middag & party på station ikväll. Ante har redan åkt mot stan för att umgås med Jonas & Madde. Jag hoppas att det blir riktigt kul för dem.

Som tur är så har jag besök av Flora åtminstonde några timmar till vilket gör att jag inte är helt själv iallafall, men vad jag ska sysselsätta mig med är ännu oklart. Jag borde verkligen städa för det känns som att man går omkring på en sand/grus-strand här hemma, så mycket sand & skit är det på golvet + att dammråttorna börjar visa sig lite för mycket. Det kan hända att det även blir ett långt varmt bad också, för när det känns så ruggigt ute så blir jag faktiskt lite badsugen. Meen, nu ska jag ta det lite lugnt & ladda upp städsuget;P

Jag önskar alla läsare en riktigt trevlig lördagskväll:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0