inneboende.

Jag och A har fått lite extra sällskap de senaste dagarna och några veckor framöver. Två väldigt kelsjuka och matfriska katter. Jag kan faktiskt vara ärlig och säga att katter inte är mitt favoritdjur, men vad gör man inte för en vän i behov av hjälp:) Inatt vaknade jag av att den ena katten låg och sov på Ante & snarkade & att höra en katt snarka vid fem på morgonen är inte riktigt något man blir glad över. Snarare lite förvånad. haha.
Men M, du kan vara lugn. Vi ska ta väl hand om dem:)

Annars så är det rätt lugnt nu mera. Dagarna spenderas i kåge & man blir rätt så slutkörd efter åtta timmars fullrulle. Men det har varit en bra vecka & det känns bra att det faktiskt återstår ännu en vecka. Tiden går så fort & det är ju först nu som man känner att man kan börja ta lite initiativ utan att fråga heela tiden. Barnen är underbara & de ger en en hel del skratt under dagen & det är ju aldrig fel. Att man dessutom får lite spontana kramar emellanåt gör ju inte saken värre:)

Nu hade jag faktiskt tänkt se klart hockeyn & sedan sova. Känner jag mig själv rätt så sover jag innan slutsignalen..:P

Godnatt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0