inskrivning.

Idag var vi till barnmorskan för den "riktiga" inskrivningen:) Hon pratade & ställde massa frågor men allt gick jättebra. Nu längtar vi bara tills den dagen vi får fara på det första ultraljudet, men eftersom veckorna inte går så jättesnabbt just nu så måste vi allt vänta:)

I veckan har vi haft den första av tre praktikveckor & det har väl känts lite sådär. Förhoppningsvis blir det bättre ju längre tiden går, jag håller tummarna för det iallafall. Det är tur att jag & frida får vara på samma ställe så att vi åtminstonde har varandra:) Men det är alltid lite jobbigt när det är praktik just för att man ska försöka hinna göra så mycket & verkligen visa vad man kan på så få dagar. Men, det kändes riktigt bra idag & imorgon är det kortdag därefter helg:) Det ska bli riktigt härligt. För när man umgås med 43 barn på dagarna så är man rätt så sliten när man kommer hem.

Annars har det nog inte hänt så mycket intressant, solen skiner & jag njuter till fullo. Jag hoppas att regnet som kom ikväll bara var provisoriskt:P Jag håller tummarna på solsken imorgon så vi kan vara ute mycket på praktiken.

Ha en bra kväll:)

Kommentarer
Postat av: Linda

Men vad är det jag läser.. =)Såå kul! ;) Ett stort GRATTIS till er! Många kramar från oss

2010-04-15 @ 23:00:19
URL: http://nellylindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0