rain.

Vädret är inte på topp, men trots det så har jag varit ute på en kort promenad. Vilket faktiskt var riktigt härligt. Jag börjar längta mer & mer till praktiken nästa vecka för nu är jag faktiskt rätt less på att vara hemma. Jag känner att jag blivit på tok för lat & allt för insatt i de dåliga tvprogrammen som går på dagarna. Illamåendet har inte varit lika starkt de senaste dagarna vilket känns skönt så nu håller jag tummarna på att det inte blir värre innan praktiken:)

Det känns riktigt bra att ante är ledig i helgen & jag hoppas att vi hittar på många olika roligheter. Faktum är att han egentligen inte har nåt val:P haha.

Annars har det nog inte hänt så mycket sedan jag skrev sist. Jo, vi har varit & STORhandlat på maxi & självklart fick vi avstämning. Jag tror aldrig att vi handlat så mycket förr & just då blir det avstämning. Trött & less som jag var så kändes det inte så peppande, men vad gör man? :P Det var bara att packa upp allt igen & som tur var så hade vi scannat en grej för mycket istället för förlite;P så vi klarade oss:)

Nu ska jag vänta en stund till innan jag börjar med maten, blir paj & sallad till middag idag:)

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0