bilder.


Dagens foto, v.27+6
Imorgon har jag gått 27 fulla veckor. Oj vad tiden går fort. Men nu börjar man ändå känna att det inte är så jätte länge kvar innan vi får träffa vår lilla älskling:)



Idag kunde jag inte hålla mig längre.. två bodysar (?) en med stjärnor och en helgrå.
Det följde även med en liten mössa, vit med gråa stjärnor.
Jag har även hittat massor med fina kläder på lindex, men jag hade tänkt försöka hålla mig ett litet tag till ändå!

*******
Ny vecka väntar imorgon & den är redan fullspäckad.
Måndag: Jobb & andra föräldraträffen
Tisdag: Jobb & date med frida, bea & moa:)
Onsdag: Bara jobb än så länge
Torsdag: Jobb & barnmorskebesök:)
Fredag: Jobb & kräftskiva
Lördag: stugsista & kanske matfesten

*******


Nu ska jag göra mig en smoothie innan det är dags för en date med John Blund!
Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Moa

Oooooj så fin mage!! :)



Jag tänkte höra.. Du jobbar alltså på tisdag? När passar det för dig/er att träffas? Syrran bad om skjuts och jag måste därför veta ungefär när vi ses, Bea visste inte så mkt. :)



Kram!

2010-08-22 @ 22:14:57
URL: http://moawestermark.blogg.se/
Postat av: e

såå fin mage har du!oj vad vi längtar efter den lilla..!! kram!!

2010-08-23 @ 10:47:39
Postat av: Frida

Jättefin mage och redan i v. 28? jag tänkte 27+6 , då är du ju i v.28=)!!!

Ses imorgon vilken tid??=)

Kramisar

2010-08-23 @ 15:25:42
URL: http://tokiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0