kräftskiva

Igår hade vi kräftskiva här på dungatan & det var riktigt gott måste jag säga. Med kräftor, rökta räkor, aioli, sallad, nybakad bröd, ägg, romröra & västerbottenspaj så kan det ju inte bli annat än lyckat. Att sällskapet dessutom alltid är oerhört trevliga att umgås med gör ju inte saken sämre. Tack för en riktigt trevlig kväll:)

Ikväll är det väldigt lugnt för min del, sitter hemma i soffan inlindad i filtar. Ante är i storgrundet på stugsista men jag kände inte riktigt för att följa med. Jag är hemma & kurerar mig istället med förhoppningen om att förkylningen ska ge med sig. Det är ju nämligen så att det finns en liten Meja som jag längtar så oerhört mycket efter att få träffa, men jag vill ju inte smitta henne med min förkylning. Så det är bara att bli frisk så vi kan åka dit & hälsa på. Familjen Lidman/Lundström, ni är saknade!

Nu tänkte jag gå & tända lite fler värmeljus & äta lite frozen cheesecake som blev över från igår:)
Trevlig lördagskväll allihopa!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Det bästa med mörkret och kylan nu är att man äntligen kan börja tända miljoner ljus igen =) Man skulle varit till IKEA och fyllt på ljusförrådet lite haha

2010-08-29 @ 07:45:01
URL: http://minsonsmorsa.blogg.se/
Postat av: e

vi längtar tills ni kommer! krya på er nu... kramar!!

2010-08-29 @ 13:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0